Penjelasan ikhlas

Assalamualaikum & salam sejahtera semua..

Sebelum apa-apa, aku nak mintak maaf banyak-banyak if korang rasa aku macam bizi lately. First, of course aku bizi sebab kerja. Specimen yang hari tu melambak-lambak lagi, tak habis-habis. Sampai satu tahap aku pun dah muak tengok benda-benda tu semua. Cuma kalau tak buat semua tu, aku takut tak dapat siapkan report & presentation je. Cakap pasal report & presentation-presentation ni kadang-kadang aku rasa aku ni dah macam student plak. Macam tengah siapkan FYP. Padahal kerja kuli bodo-bodo je, gaji pun ciput-ciput ayam..huahuahua!

Yang kedua, kenapa aku sibuk adalah kerana baru nak buat satu bisnes ni. Bisneslah sangat! Hahaha! Nanti kalau korang free-free, mai lah datang blog aku yang lagi satu tu. http://missdicupshoppe.blogspot.com/ Aku ada masukkan beberapa items paper bag, doorgift box, latest order craft daripada customer dan macam-macam lagilah. Untuk kepuasan, korang tengoklah sendiri. Kalau kat facebook pulak, cer carik kat search nama Missdicupshoppe. Pastu tekanlah butang add friend, For sure aku add balik..hehe! Tapi kalau lambat sikit, jangan marah norh..laptop aku la ni ada masalah. Dah memang nak kena masuk workshop, tapi aku yang tak hantar-hantar lagi...hoho!

Sebab yang ketiga, aku tengah bizi dengan penghasilan cik dadu-cik dadu yang dah di-order untuk sekian lamanya. rasanya ada yang order dari sebelum aku tunang hari tu. Biasalah kan, tunang pun bizi jugak. So, masa tu aku terpaksa berhenti kejap bagi memberi laluan kat kerja-kerja pertunangan aku tu. Abis tu, nak suruh sape pulak yang buatkan? ye tak?

Buat masa sekarang ni, aku rasa ni baru bizi ala-ala ciput. Lepas ni aku rasa lagi super giler bizi. Pjj punya cerita pulak. La ni aku tak buat apa-apa persediaan pun lagi. Bila nanti dah masuk bulan 5, 6 nanti lagi bizi kot. Outstationlah katakan..(ceh, padahal nak pergi USM kat pulau tu je pun..keh keh keh!)

Aku rasa sampai kat sini jelah penjelasan aku. kalau ada lagi sebab lain yang aku tak tulis, nanti aku tambah kemudian. Lepas ni aku harap ada yang tak kecik hati ke apa ye kalau-kalau terasa aku macam bizi ke apa. Cik Pu, saya betul-betul mintak maaf. Lately saya tak berapa nak layan sangat kamu. Bukan sebab saya ada boipren baru tau! hehe...


Spread lots of love!


No comments: