Projek DIY baru

As salam & hai semua,

Setelah Projek DIY glasses doorgift aku tu dah berjaya disiapkan sebanyak 400pcs, aku dan Si Budak kecik dengan semangatnya nak mencipta lagi beberapa Projek DIY. Yeay! Setelah Si Budak Kecik tu tinggal dengan aku, aku sangat bahagia sebab dah ada asisstant sepenuh masa tak berbayar. heh! Alhamdulillah dalam minggu ni 2 lagi Projek DIY telah dilancarkan dan statusnya in progress.

Antara Projek DIY yang berstatus in progress :



Picture #1 Ribbon & string paper (sila abaikan pemandangan latar belakang)


Picture #2 Harcarved rubber stamp (handmade stamp)


Picture #1 : Kami akan siapkan dalam 500pcs kesemuanya. InsyaAllah, benda alah tu akan dijadikan untuk tambahan jumlah daripada bunga telur & bekas telur yang sudah dibeli sebelum ini. Nak tahu apa benda alah tu? nanti aku bagi tahu ye :)

Picture #2 : Aku dah berjaya tempah kat Puan Mangosteenskin & akan didatangkan daripada Sabah. Tak sabar nak tengok design yang akan ditunjukkan oleh beliau..yebba!


Selain daripada Projek-projek di atas, kami juga tengah berfikir-fikir nak buat beberapa projek lain, InsyaAllah. Antaranya :



Picture #3





Picture #4



Lain-lain idea nanti akan datang kemuadian. hehe. Ataupun kamu-kamu semua ada idea menarik? Jomlah kita kongsi kat sini :)


2 comments:

naem othman said...

tak rasa mahaike yg idea no 2 tu...huhu

missdicup said...

mula-mula memang rasa mahai, tp bila pk2 balik, benda tu kan boleh pakai seumur hidup..so berbaloi la kot?

hehe