Kelas Amali


Hai semua,

Selamat Hari Malaysia. Hari ni semua orang pasti tengah merelax-relaxkan minda kan? Aku? Tengah serabut kepala dengan Kelas Amali Animal Diversity yang akan dijalankan esok. Boleh aku lupa Sabtu & Ahad ni ada Kelas Amali.. Kesian Cik Pu. Ye ye je aku janji dengan dia esok (sabtu) kami akan buat shoot pre-wedding, then lepas habis semua, aku & Budak Kecik ikut balik Alor Star tido sana. Last-last baru teringat.



Tu pun setelah bukak e-learning portal usm dalam gatal-gatal tangan tengahari tadi. haih! Nampaknya pre-wedding kena postpone la ye kawan-kawan. Nasib baik Abg Nazri OP Pre-wedding kami tu free time tu.. (-_-')

Ingatkan minggu ni kalau balik Alor Star, bolehlah settle-settlekan mana yang tak settle lagi. Aku ye ye je plan nak :

1) Pergi Butik Pengantin - pilih & fitting baju balik
2) Carik Al-Quran (masa nikah nanti)
3) Survey gelang Emas
4) Settlekan borang Nikah Cik Pu
5) Bergambar Raya & Beraya dengan Tok (hehehe..ni x termasuk list kahwen)

Rupa-rupanya hampeh. Satu hape pun tak boleh. Kelas Amali tu start pagi habis petang. Full house ok. Prof ni pun satu. Tak kesian ke kat orang yang nak pergi beraya. Tak pasal-pasal terbantut..heh! Agaknya nilah yang dikatakan dugaan PJJ kan. Masa yang ada tu sekejap je rasanya. Macam tak cukup tanah nak kejar. Assignment pun sepatah haram tak buat lagi. Hari tu macam dah siap introduction, tengok2 hilang ntah ke mana ntah file tu...haih!

Lagi satu hal, esok mana aku nak campakkan si Budak Kecik ni?



No comments: