Teka-teki dunia


Hai semua,

Malam yang sangat sepi. Cik Pu seperti biasa dengan hobi malam sabtunya, badminton. Tiada siapa peneman yang boleh tolong jawabkan teka-teki dunia itu. Aku cuma mendengar rintik-rintik hujan lebat jatuh ke bumbung rumah jiran sebelah. Sambil pelakon-pelakon drama tv cuba berlumba-lumba menghiburkan aku. Tapi semuanya tak berjaya. Hati tetap kelam. Kosong. Tak terjawab teka-teki yang berputar-putar di minda. Tak tahu macam mana nak explained perasaan aku yang sebenarnya sekarang ni......







Apa-apa pun, kita tunggu hari Isnin ni.

Comments

abg lepai MU said…
sy kena p teman jawab teka teki tu kan...ok set,kejutkan sy yee...lalalalalla
Ko preggy ke kak dic?tettt...
missdicup said…
tettttttttttt...haha