Full time housewife


Hari ni disebabkan budak irdina zara tak berapa sihat disebabkan kes cirit-birit dia semalam, aku terpaksa mencutikan diri.
Bahagia jugak rasa sesekali dapat jadi full housewife..
tapi, aku rasa sesekali je la kot yang bahagianya..
Kalau hari-hari rasa boring jugak kot.
Maunya..sehari siap dah lap kemas semua benda..kalau esok dah tak tahu kot nak buat apa..
Tapi kan..mesti Cik Pu bahagia je hari ni..
Balik lunch, dah ada orang tunggu hidang nasik dengan laungan anak kesayangan kat depan pintu kannn..
Makan pun bertambah sampai 2 pinggan..lepas makan komplain gemuk..hahaha..
Takpe bang, gemok is awesome...
Berbalik pada perenggan pertama aku tadi (tak payah scroll up), hari ni aku berdua dengan irdina..
Alhamdulillah..irdina dah tak muntah @ cirit dah..so dah tak merengek sangat la..
Kesian jugak aku tengok dia..mesti boring je tinggal ngan aku...haha
Makanya aku pun menjalankan projek home schooling kat dia..
Carik la lebihan-lebihan sticker mana yang ada..lebihan kertas A3 pjj aku..kesimpulannya, semua barang lebihan la..hihi

Atleast dia tak bosan sangat, aku dapat spend tine dengan dia, boleh enhancw motor skill dia..

Dan tang paling penting...takdelah asek mengadap handset je..

So..esok kita start keja macam biasa..

No comments: